Ik ben zzp'er

Ik heb een opdracht bij Movares, hoe kan ik mijn opdracht bij Magnit aanmelden?

U kunt uw opdracht middels het aanmeldformulier aanmelden. Magnit zal vervolgens contact opnemen met Movares en het contractuele proces in gang zetten.

Waar kan ik mijn gewerkte uren en declaraties invullen?

U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. In het systeem gaat u naar ‘Urenstaten’. Hier kunt u een nieuwe urenstaat aanmaken voor de betreffende week. Hier kunt u uw gewerkte uren invullen. Onderaan de urenstaat heeft u de mogelijkheid om declaraties toe te voegen.

 

Bent u klaar met het invoeren van uw uren? Via de knop ‘Indienen ter accordering’ dient u de urenstaat in bij uw opdrachtgever.

Ik kan geen urenstaten invullen. Wat nu?

Het kan zijn dat er een digitaal dossier document open staat er accordering. Dit kunt u controleren door in te loggen op het Magnit systeem en op het hoofdscherm onder ‘Digitaal dossier’ te kijken. Hier ziet u welke documenten nog door u geaccordeerd moeten worden.

 

Kunt u nog steeds geen urenstaten invullen? Neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen uitzoeken wat het probleem is.

Ik wil een reeds ingediende urenstaat corrigeren, is dat mogelijk?

Ja, elke urenstaat kan op ieder gewenst moment aangepast en opnieuw ingediend worden. U kunt in het Magnit systeem de betreffende urenstaat openen en klik op ‘Wijzigen’. Nadat u de urenstaat hebt aangepast, kunt u deze opnieuw indienen met de knop ‘Indienen ter accordering’.

Hoe kan ik zien wat de status is van mijn ingediende urenstaten / declaraties?

U kunt de status van uw ingediende urenstaten / declaraties zien in het Magnit systeem onder ‘Urenstaten’. In de kolom ‘status’ ziet u de status van de urenstaten.

 

Uw urenstaat kan de volgende status hebben:

  • Concept = De urenstaat is opgeslagen maar nog niet ingediend ter accordering
  • Verzonden naar manager = De urenstaat is ingediend ter accordering en verstuurd naar uw manager
  • Verzonden naar leverancier = De manager heeft de urenstaat geaccordeerd en de urenstaat zal door Magnit op een betalingsvoorstel gezet worden.

Wanneer ontvang ik een betalingsvoorstel?

Magnit zet per 4-wekelijkse periode een betalingsvoorstel voor u klaar, indien de urenstaten van uw lopende inzetten de status ‘verwerkt door leverancier’ hebben. Vanaf de datum dat het betalingsvoorstel door u als E-factuur bij Magnit is ingediend, dan gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in. U ontvangt een betalingsvoorstel op de donderdag na afloop van de 4-wekelijkse facturatieperiode.

 

Periodeoverzicht  
Periode  Staat klaar vanaf
Week 1 t/m 4 1 februari 2018
Week 5 t/m 8 1 maart 2018
Week 9 t/m 12 29 maart 2018
Week 13 t/m 16 26 april 2018
Week 17 t/m 20 24 mei 2018
Week 21 t/m 24 21 juni 2018
Week 25 t/m 28 19 juli 2018
Week 29 t/m 32 16 augustus 2018
Week 33 t/m 36 13 september 2018
Week 37 t/m 40 11 oktober 2018
Week 41 t/m 44 8 november 2018
Week 45 t/m 48 6 december 2018
Week 49 t/m 52 3 januari 2019

 

Ik heb een betalingsvoorstel ontvangen. Hoe kan ik deze indienen?

U kunt met uw inloggegevens inloggen op het Magnit systeem. Als u ingelogd bent, gaat u naar ‘Facturen’. Als u de betreffende factuur opent, dan kunt u via de knop ‘Wijzigen’ een eigen factuurnummer toevoegen.

 

Als de factuur is voorzien van het juiste factuurnummer, kunt u de factuur indienen door op ‘Opslaan’ en ‘Indienen’ te klikken. Zodra de factuur de status ‘ingediend ter goedkeuring’ heeft, is de factuur bij Magnit aangekomen. Vanaf dat moment gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in.

Ik wil aanvragen ontvangen van Magnit. Waar kan ik mijzelf registeren?

Heeft u nog geen inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u uzelf registreren via het inschrijfformulier. Na verificatie ontvangt u uw inloggegevens per e-mail.

 

U ontvangt aanvragen per e-mail wanneer er door een klant een aanvraag wordt geplaatst op een door u aangevinkt segment.

 

Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem? Dan kunt u in het Magnit systeem aangeven op welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga daarvoor naar 'Mijn profiel' en klik op de knop 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.

Ik wil mij registeren voor het ontvangen van aanvragen bij Magnit, maar krijg de melding dat het KvK nummer al bestaat. Hoe los ik dit op?

Als uw KvK nummer al bij ons bekend is, dan kan het zijn dat u al geregistreerd staat bij Magnit. Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem (bijvoorbeeld omdat u een lopende opdracht heeft bij één van onze klanten)? Dan kunt u met uw huidige gegevens inloggen en aangeven voor welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen.

 

Wanneer u uw  inloggegevens niet meer weet kunt u uw inlognaam of wachtwoord opnieuw opvragen.

 

Als u nog geen inloggegevens heeft voor het Magnit systeem en registeren lukt niet, neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar de oorzaak en het voor u oplossen.

Waar kan ik de Modelovereenkomst van Movares inzien?

U kunt hier de meest recente versie van de Modelovereenkomst Magnit voor Movares inzien.

Waar kan ik mijn Overeenkomst van Opdracht en Werkopdracht inzien?

U kunt in het Magnit systeem uw Overeenkomst van Opdracht en de Werkopdracht inzien. Log in en ga naar Opdrachten in het hoofdmenu. Open de betreffende opdracht, u vindt de documenten onder het kopje Digitaal Dossier.