Ik lever professionals

Hoe kan ik een nieuwe kandidaat aanmelden?

U kunt middels het aanmeldformulier gegevens aanbieden voor een nieuw in te zetten kandidaat bij Movares. Magnit zal vervolgens contact opnemen met Movares en het contractuele proces in gang zetten.

Waar kan ik urenstaten van lopende inzetten inzien / controleren?

U kunt met uw inloggegevens inloggen in het Magnit systeem. Hier kunt u ingevoerde urenstaten of declaraties van uw lopende inzetten inzien / controleren. 

Wanneer ontvang ik een betalingsvoorstel?

Magnit zet per 4-wekelijkse periode een betalingsvoorstel voor u klaar, indien de urenstaten van uw lopende inzetten de status ‘verwerkt door leverancier’ hebben. Vanaf de datum dat het betalingsvoorstel door u als E-factuur bij Magnit is ingediend, dan gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in. U ontvangt een betalingsvoorstel op de donderdag na afloop van de 4-wekelijkse facturatieperiode.

 

Periodeoverzicht  
Periode  Staat klaar vanaf
Week 1 t/m 4 1 februari 2018
Week 5 t/m 8 1 maart 2018
Week 9 t/m 12 29 maart 2018
Week 13 t/m 16 26 april 2018
Week 17 t/m 20 24 mei 2018
Week 21 t/m 24 21 juni 2018
Week 25 t/m 28 19 juli 2018
Week 29 t/m 32 16 augustus 2018
Week 33 t/m 36 13 september 2018
Week 37 t/m 40 11 oktober 2018
Week 41 t/m 44 8 november 2018
Week 45 t/m 48 6 december 2018
Week 49 t/m 52 3 januari 2019

 

Ik heb een betalingsvoorstel ontvangen. Hoe kan ik deze indienen?

U kunt met uw inloggegevens inloggen in het Magnit systeem. Als u ingelogd bent, gaat u naar ‘Facturen’. Als u de betreffende factuur opent, dan kunt u via de knop ‘Wijzigen’ een eigen factuurnummer toevoegen.

 

Als de factuur is voorzien van het juiste factuurnummer, kunt u de factuur indienen door op ‘Opslaan’ en ‘Indienen’ te klikken. Zodra de factuur de status ‘Ingediend ter goedkeuring’ heeft, is de factuur bij Magnit aangekomen. Vanaf dat moment gaat de contractueel overeengekomen betalingstermijn in.

Kan ik de voor Movares geldende Inleenovereenkomst van Magnit inzien?

U kunt hier de meest recente versie van de Inleenovereenkomst Magnit inzien.

Ik wil aanvragen ontvangen van Magnit. Waar kan ik mijzelf registeren?

Is uw organisatie nog niet geregistreerd? Dan kunt u uzelf registeren via het registratieformulier. Na verificatie ontvangt u uw inloggegevens per e-mail.

 

Heeft u al inloggegevens voor het Magnit systeem en bent u Organisatiebeheerder van uw organisatie? 
Dan kunt u in het Magnit systeem aangeven op welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga hiervoor naar 'Mijn instellingen - Mijn leveranciersgegevens' en klik op 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.

 

Bent u geen Organisatiebeheerder? Dan vindt u onder 'Mijn leveranciersgegevens' wie de Organisatiebeheerder van uw organisatie is. Neem contact met Magnit op wanneer er geen Organisatiebeheerder geselecteerd is.

Ik wil mij registeren voor het ontvangen van aanvragen bij Magnit, maar krijg de melding dat het KvK nummer al bestaat. Hoe los ik dit op?

Als uw KvK nummer al bij ons bekend is, heeft wellicht een collega uw bedrijf al geregistreerd. Als u al een account heeft voor het Magnit systeem, dan kunt u aangeven voor welke segmenten u aanvragen wilt ontvangen. Ga hiervoor naar 'Mijn instellingen - Mijn leveranciersgegevens' en klik op 'Segmentinschrijvingen wijzigen'.

 

Als u nog geen inloggegevens heeft voor het Magnit systeem en registeren lukt niet, neem dan contact op met Magnit via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar de oorzaak en het voor u oplossen.