Algemeen
Ik heb geen inloggegevens ontvangen. Wat nu?
U kunt ons direct bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen zo snel mogelijk uw gegevens controleren en uw inloggegevens per e-mail toesturen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
U ontvangt van ons per e-mail een wachtwoord. Dit is een tijdelijk wachtwoord. Na de eerste keer inloggen maakt u een persoonlijk wachtwoord aan. Het wachtwoord dat in de e-mail staat vervalt op dat moment en kan niet meer gebruikt worden om in te loggen.
Als u uw wachtwoord kwijt of vergeten bent, dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen door onder het inlogscherm op ‘Uw wachtwoord vergeten’ te klikken. Wij zullen u een nieuw tijdelijk wachtwoord toesturen waarmee u één keer kunt inloggen waarna u een nieuw persoonlijk wachtwoord moet kiezen. Bewaar deze goed!
Let bij het intypen van het wachtwoord op eventuele spaties, deze worden gezien als extra teken.
Heeft u nog steeds problemen met inloggen? Dan kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com.
Ik ben mijn inlognaam vergeten. Wat nu?
Uw inlognaam is als volgt opgebouwd:
- Ik ben opdrachtgever: voornaam.achternaam@movares.brainnet
- Ik ben leverancier: voornaam.achternaam@bedrijfsnaam.brainnet
- Ik ben zzp’er/inhuurmedewerker: voornaam.achternaam@inlog.brainnet
Als u uw inlognaam niet meet weet, dan kunt u uw inlognaam opvragen door onder het inlogscherm op ‘Uw inlognaam vergeten ’te klikken. Wij zullen uw inlognaam per e-mail toesturen.
Inloggen op het Magnit systeem lukt niet. Wat nu?
U kunt ons direct bellen via telefoonnummer +31 (0) 30 602 16 17 of stuur een e-mail naar contactnl@magnitglobal.com. Wij zullen zo snel mogelijk uw gegevens controleren en het probleem oplossen.
Waarom werkt Movares met Magnit samen?
Movares werkt voortdurend aan het verbeteren van haar organisatie. Movares wil er zeker van zijn dat alle externe inhuur voldoet aan de wettelijke inhuureisen. Niet alleen bij aanvang maar ook gedurende de opdracht. Magnit verzorgt, in opdracht van Movares, het administratieve proces rondom externe inhuur.
Ik heb een klacht.
Magnit streeft naar een optimale klanttevredenheid. Er kunnen echter situaties ontstaan waarin je vragen en/of problemen hebt of dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Je kunt je klacht per e-mail, via infonl@magnitglobal.com, indienen bij de Kwaliteitscoördinator van Magnit onder vermelding van ‘Klacht’.
Binnen 2 werkdagen ontvang je van de Kwaliteitscoördinator een ontvangstbevestiging van de klacht met informatie over de verdere procedure.